2018

Ook dit jaar organiseren wij een sfeervol KERSTCONCERT. Dit keer op 9 december, ’s middags vanaf 15.00 uur, in het Salviuskerkje in Limbricht. Noteert u de datum alvast? Nieuwsgierig naar ons programma? Klik dan hier!

—–

Trots op onze nieuwe beschermheer!

martijn van helvertMartijn van Helvert is bereid gevonden om beschermheer van de Oratorium Vereniging Sittard-Geleen te worden. Martijn van Helvert politicus, woonachtig in Sittard en lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal namens het CDA, groeide op in Sittard, studeerde geschiedenis en was werkzaam bij scholengroep Trevianum te Sittard. Ook maakte hij deel uit van de gemeenteraad van Susteren en was hij persoonlijk medewerker van de Limburgse gedeputeerde Noël Lebens. In 2011 werd hij gekozen tot lid van de Provinciale Staten van Limburg. Op 12 november 2014 werd hij geïnstalleerd als lid van de Tweede kamer.

Oratorium Vereniging Sittard-Geleen heeft in het verleden veel grootse muziekwerken uitgevoerd, vaak in de schouwburg en samen met gerenommeerde orkesten zoals bijvoorbeeld het Limburgs Symfonie Orkest. Onlangs nog werd er in Erkelenz Duitsland een groots Vredes- en herdenkingsconcert uitgevoerd.

Om in de toekomst mooie concerten in Sittard en omgeving te kunnen blijven geven is het van belang om over goede contacten in de euregio te beschikken. Als beschermheer kan Martijn van Helvert een belangrijke bijdrage leveren aan het bestaan van het koor en daarmee aan Sittards verenigingsleven.

Ook dit jaar organiseren wij een KERSTCONCERT. Dit jaar op 9 december, ’s middags vanaf 15.00 uur, in het sfeervolle Salviuskerkje in Limbricht. Voor dit concert zijn géén kaarten meer beschikbaar! Heeft u uw kaarten vooraf gereserveerd en bent u nieuwsgierig naar ons programma en alle verdere informatie over dit conncert? Klik dan hier!