Zingen is gezond en geeft energie!

Ontdek uw stem en kom zingen bij een enthousiast en supergezellig koor.

Wij zingen naast oratoriummuziek ook klassieke koorwerken en kerstliederen. Wellicht hebt u uw stem nog nooit gebruikt voor het zingen van oratoria of andere klassieke koorwerken? Maar veel is te leren en met enige oefening valt zowel het lezen van muzieknoten als het zingen erg mee. Met en zonder ervaring, iedereen is welkom bij ons!

Wij bieden:
• Persoonlijke begeleiding bij de introductie (een contactpersoon zorgt voor kennismaking met het koor en de dirigenten);
• Stemtest en scholing;
• Hulp bij het thuis instuderen door middel van oefen-cd’s en speciale websites;
• Een gezellige en warme sfeer.

Onze repetities zijn op dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in de Seniorensociëteit in Sittard (Pres. Kennedysingel 16, 6137 AC Sittard)

De contributie bedraagt € 20 per maand.

Overweegt u of u kunt instappen in ons koor? Neem gerust contact op. U kunt altijd een keer naar de repetitie-avond komen om de sfeer te proeven en eventueel mee te zingen. Als u aangeeft wanneer u komt, zorgen wij dat er muziek voor u beschikbaar is, zodat u actief mee kunt doen.

Heeft u vragen of wilt u zich aanmelden? Kijk bij ‘Contact’ en vul het contactformulier in!

Ons volgende optreden vindt plaats op zondag, 17 juni a.s. Wij verzorgen dan een concert in het kader van “Het geheime tuinen festival” in Sittard. Nadere info volgt z.s.m.  Bent u benieuwd naar onze agenda? Klik dan hier voor al onze geplande optredens, maar ook voor foto’s en geluidsfragmenten van eerdere concerten.