Informatie Rommelmarkt 11 maart 2018

Datum en tijd: 11 maart 2018 van 11.00 uur tot 17.00 uur

Plaats: Sociëteit Sittard, Pres. Kennedysingel 16, Sittard (binnen)

Entree: 1 euro.

Kraamhuur: 25 euro.

Borg Kraam: 10 euro, terug te ontvangen na opruimen kraam.

Huur + borg over te maken op NL84RABO 0149245750

Kraam huren? Bel: 046 – 4744450

Voor diegenen die een kraam hebben gehuurd gaat de zaal ’s morgens al om 09.00 uur open, zodat er voldoende tijd is om de kraam in te richten.

Er is koffie, thee en limonade te koop mét overheerlijke vlaai.

Voor de kinderen is er een grabbelton en voor de volwassenen een tombola met mooie prijzen.

Ook dit jaar organiseren wij een KERSTCONCERT. Dit jaar op 9 december, ’s middags vanaf 15.00 uur, in het sfeervolle Salviuskerkje in Limbricht. Voor dit concert zijn géén kaarten meer beschikbaar! Heeft u uw kaarten vooraf gereserveerd en bent u nieuwsgierig naar ons programma en alle verdere informatie over dit conncert? Klik dan hier!