Informatie Rommelmarkt 11 maart 2018

Datum en tijd: 11 maart 2018 van 11.00 uur tot 17.00 uur

Plaats: Sociëteit Sittard, Pres. Kennedysingel 16, Sittard (binnen)

Entree: 1 euro.

Kraamhuur: 25 euro.

Borg Kraam: 10 euro, terug te ontvangen na opruimen kraam.

Huur + borg over te maken op NL84RABO 0149245750

Kraam huren? Bel: 046 – 4744450

Voor diegenen die een kraam hebben gehuurd gaat de zaal ’s morgens al om 09.00 uur open, zodat er voldoende tijd is om de kraam in te richten.

Er is koffie, thee en limonade te koop mét overheerlijke vlaai.

Voor de kinderen is er een grabbelton en voor de volwassenen een tombola met mooie prijzen.

Ons KERSTCONCERT in het sfeervolle én volledig uitverkochte Salviuskerkje in Limbricht was zeer de moeite waard.

Ons volgende concert staat gepland in september van dit jaar. Dit betreft een concert in het kader van 75 jaar bevrijding Limburg. Op zoek naar meer informatie over dit én eerdere concerten? Klik dan hier!